Net šešis metus praleidęs bandydamas įvairius „Formulės-1“ bolidus, šiemet Alexanderis Wurzas sugrįžta kaip lenktynininkas. Jis yra gyva pamoka jauniems lenktynininkams, kad puikus debiutinis pasirodymas dar negarantuoja puikios tolesnės karjeros.
1997 metais debiutavęs „Formulėje-1“ A. Wurzas iškart pademonstravo puikų greitį, technines žinias ir norą kovoti lenktynėse, tačiau prastėjant „Benetton“ rezultatams, vis mažiau buvo pastebimas ir jis pats.
Šiemet A. Wurzas turės puikią progą įrodyti savo sugebėjimus ir, sėkmės atveju, atgaivinti, jau atrodo žlugusią, lenktynininko karjerą.
Ligšiolinė karjera:
1988 metais tapo BMX dviračių lenktynių pasaulio čempionu.
1992 metais tapo Vokietijos ir Austrijos „Formulės Ford 1600“ čempionu, laimėdamas net 22 lenktynes.
1993 metais tapo Austrijos „Formulės-3“ čempionu, o Vokietijos „Formulės-3“ pirmenybėse liko 13-as.
1994 metais tapo Vokietijos „Formulės-3“ vicečempionu, pelnydamas 3 pergales ir už savęs palikdamas Ralfą Schumacherį.
1995 metais Vokietijos „Formulės-3“ pirmenybėse liko tik 6-as, pralaimėdamas jau minėtam R. Schumacheriui, Jarno Trulli ir kitiems.
1996 metais lenktyniavo FIA turistinių automobilių čempionate (ITTC) bei nugalėjo Le Mano 24 valandų trukmės lenktynėse.
1997 metais dalyvavo FIA turistinių automobilių čempionate (ITTC) ir, netikėtai atsiradus progai, debiutavo „Formulės-1“ varžybose „Benetton“ komandoje (3 lenktynės, 4 taškai, 14-oji vieta).
1998 metais lenktyniaudamas „Benetton“ komandoje čempionate užima 8-ąją vietą (17 taškų).
1999 metais „Formulės-1“ čempionate lieka 13-as (3 taškai).
2000 metais „Formulės-1“ čempionate – tik 15-as (2 taškai).
2001 – 2006 metais dirbo „McLaren“ komandos bandytoju. 2005 metais vieneriose lenktynėse pakeitė susižeidusį Juaną Pablo Montoyą ir užėmė 3-iąją vietą.
2006 metais perėjo dirbti bandytoju į „Williams“ ekipą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |