„Aston Martin“ sportininkas Fernando Alonso sulaukė 20 sekundžių baudos, kadangi teisėjai, po Australijos GP, konstatavo, jog jo stabdymas prieš „Mercedes“ vairuotoją George‘ą Russellą buvo „potencialiai pavojingas“.
Primename, jog dėl šio F. Alonso veiksmo, G. Russellas lenktynių pabaigoje nesuvaldė savo automobilio, išvažiavo ant žvyro ir galiausiai trenkėsi į apsauginę sieną.
Pasibaigus lenktynėms, teisėjai pasikalbėjo su abiem pilotais ir nusprendė skirti F. Alonso 20 sekundžių baudą. Tai reiškia, kad ispanas iš šeštos vietos nukrito į aštuntą. Dėl šio sprendimo per vieną poziciją aukščiau pakilo jo komandos draugas Lance‘as Strollas ir Yuki Tsunoda iš „Visa Cash App RB“ ekipos.
View this post on Instagram
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Sekanti karta kazkas stabdys anksciau del geresnio isvaziavimo is posukio - besivejantis gales prasyti 20s baudos uz erratic driving. Toks yra “daug” pasiekusiu, bet labai ant Alonso megstanciu rautis Herbertu suvokimas ir teisejavimas
Articl 33.4 pasako kad tokie prikolai nepriimtini :) galima aiskinti j... skaityti daugiau
O jeigu rimtai tai seniai apie tai kalbėta ir logiška. Stabdyti niekas nedraudžia, nors viduryje trasos. Esmė, kokioje situacijoje ir kaip stipriai stabdai.
Tas pats principas taikomas ir kelių eismo taisyklėse. Net jeigu ir nesilaikei staigaus atsumo, bet tau be jokios priežasties kažkas kalė per stabdžius, tai bus kaltas tas, kuris kalė per stabdžius, o ne tas, kuris nesilaikė saugaus atstumo, nes tai elementariai yra pavojingas veiksmas.