F. Alonso skirta bauda, ispanas nukrito į aštuntą poziciją (56)

F. Alonso skirta bauda, ispanas nukrito į aštuntą poziciją
logo Kovo 24 d. 12:47, Pirelli nuotr.

„Aston Martin“ sportininkas Fernando Alonso sulaukė 20 sekundžių baudos, kadangi  teisėjai, po Australijos GP, konstatavo, jog jo stabdymas prieš „Mercedes“ vairuotoją George‘ą Russellą buvo „potencialiai pavojingas“.

Primename, jog dėl šio F. Alonso veiksmo, G. Russellas lenktynių pabaigoje nesuvaldė savo automobilio, išvažiavo ant žvyro ir galiausiai trenkėsi į apsauginę sieną.

Pasibaigus lenktynėms, teisėjai pasikalbėjo su abiem pilotais ir nusprendė skirti F. Alonso 20 sekundžių baudą. Tai reiškia, kad ispanas iš šeštos vietos nukrito į aštuntą. Dėl šio sprendimo per vieną poziciją aukščiau pakilo jo komandos draugas Lance‘as Strollas ir Yuki Tsunoda iš „Visa Cash App RB“ ekipos.

View this post on Instagram

A post shared by FORMULA 1® (@f1)



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Klepsidra
IP: c9111e2 | 03/24 13:07 Atsakyti
Herbertai nuo siol nustato, kaip tau ivaziuoti i posuki, atakuoti ar gintis. Totali komedija, bet nukentejes - britas - nieko naujo.
Sekanti karta kazkas stabdys anksciau del geresnio isvaziavimo is posukio - besivejantis gales prasyti 20s baudos uz erratic driving. Toks yra “daug” pasiekusiu, bet labai ant Alonso megstanciu rautis Herbertu suvokimas ir teisejavimas
Durnizmas
IP: 13e1229 | 03/24 13:35 Atsakyti
Akivaizdu, kad F1 reikia panaikinti ir padarytį virtualų čempionatą. Tada bent jau pavojus lenktynininkams nekils. Nebent nusižliumbę sudaužys kompą.
Klepsidra
IP: 49ee3be | 03/24 13:09 Atsakyti
A bit surprised by a penalty at the end of the race regarding how we should approach the corners or how we should drive the race cars. At no point do we want to do anything wrong at these speeds. I believe that without gravel on that corner, on any other corner in the world we will never be even investigated. In F1, with over 20 years of experience, with epic duels like Imola 2005/2006/ Brazil 2023, changing racing lines, sacrificing entry speed to have good exits from corners is part of the art of motorsport. We never drive at 100% every race lap and every corner, we save fuel, tires, brakes, so being responsi*** for not making every lap the same is a bit surprising.
Klepsidra
IP: c637b87 | 03/24 13:14 Atsakyti
https://youtu.be/EHXu876EZ2c?si=y25lRXpXW_1IzsHS “Teisejas”. Dabar jau ir is komentatoriu ismestas
JIA
IP: 809d097 | 03/24 13:20 Atsakyti
Crazy teisejai....
kart
IP: ff4c1cb | 03/24 14:52 Atsakyti
Valerijus
03/24 14:34

Articl 33.4 pasako kad tokie prikolai nepriimtini :) galima aiskinti j... skaityti daugiau

Neegzistuoja jam jokie article, nevark. Pasakė žmogus, jog viskas tik dėl Herberto, reiškia taip ir yra.

O jeigu rimtai tai seniai apie tai kalbėta ir logiška. Stabdyti niekas nedraudžia, nors viduryje trasos. Esmė, kokioje situacijoje ir kaip stipriai stabdai.

Tas pats principas taikomas ir kelių eismo taisyklėse. Net jeigu ir nesilaikei staigaus atsumo, bet tau be jokios priežasties kažkas kalė per stabdžius, tai bus kaltas tas, kuris kalė per stabdžius, o ne tas, kuris nesilaikė saugaus atstumo, nes tai elementariai yra pavojingas veiksmas.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 10a9224 | 03/24 14:01 Atsakyti
nežinau, gal ne impact'u, bet surealybę man šitas sprendimas tikrai topina abu dabi :D kosmosas
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983