Deja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konf...skaityti daugiauDeja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konfiguracija yra neimanoma :(
Ir kas ten nesaugiau ne,tarkim,dabartinis Las Vegasas.Tai,greitis siek tiek mazesnis,bet ar 340 ar 370 skirtumo nera plojantis i siena,kurios Vegase daug arciau nei Hockenhaime.Nebuvo jinai pavojingiausia trasa,pertvarke ja del kitu priezasciu ko gero.
Deja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konf...skaityti daugiauDeja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konfiguracija yra neimanoma :(
Seichai dykumose trasas stato, o amerikieciai las vegaso bulvaru leidzia laikstyt. Tokio dalyko kaip “neimanoma” nera f1. Yra babkiu ir noro klausimas, o pas vokiecius nei vieno nei kito nera.
O kad atkurtų senąją Hockenheimo konfigūraciją, būtų nuostabu, tos ilgos tiesiosios miškais buvo kažkas tokio, turbūt labiausiai atmintyje įstrigusi trasa iš vaikystės kartu su Spa ir Monza. :)
Investuotojai išpirko Hockenheimringo akcijų paketą (4)
Deja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konf... skaityti daugiau
Deja , bet prie siuolaikiniu suagumo reikalavimu atkurti senaja konf... skaityti daugiau