Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Ziurejau
IP: f9c99da | 05/05 00:16 Atsakyti
kart
05/04 20:46

Galėjo būti visko. O manevras tai nebuvo kažkas ten tokio. Įsivaiz... skaityti daugiau

prasyciau tuos pavyzdius i studija, kur kazkas sitoki starte vidine gan siauroj trasoj su panasaus kampo posukiu atlikes. As ne vieno nepamenu, bet gal atmintis slubuoja
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 22:23 Atsakyti
tech
05/04 22:16

Butu tas grybas Alonsui palikes daugiau vietos, butu visi issiteke. B... skaityti daugiau

:)))) jis papa strolo sunus
sambobmhs
IP: 3e085a8 | 05/04 22:19 Atsakyti
tech
05/04 20:30

Db dar ziurejau. Tai db realiai galiu pasakyt cia didesne Strolo kalte... skaityti daugiau

Tai gal Alonso irgi tau pritartų manau šiuo klausimu, begtį radiją pasipiktino dėl Hamiltono diving 'o. Ar čia baimė , ar čia kas kad baby strollo neliečia niekada jis
tech
IP: 754c979 | 05/04 22:16 Atsakyti
Aivaras1
05/04 20:51

kokioj bl grandinej jis buvo? atleki ir uzblokaves ratus vietoj vaziav... skaityti daugiau

Butu tas grybas Alonsui palikes daugiau vietos, butu visi issiteke. Bet anam aplinka ir reagavimas i situacija negalioja, nes tiesiog jis adaptas yra
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 21:40 Atsakyti
Aivaras1
05/04 21:36

as nesuprantu to nenuoseklumo. kartais baudzia, kartais 1 rato isimtis... skaityti daugiau

Tos pirmo rato išimties tokios kaip ir nėra. Tiesiog taip sakoma su mintimi, kad į krūvą suvažiuoja daug bolidų. Dėl tos pačios priežasties ir DRS įjungiamas tik kai rikiuotė nusistovi.

Tad čia nebūtinai tik pirmo rato taisyklė. Labai retai kada baudžia kažką, kai tryse ir daugiau kažkur nesutelpa.
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 21:36 Atsakyti
kart
05/04 21:32

Nu ne tiesiai važiavo, nereikia perdėt. Jeigu jau taip baisiai ten b... skaityti daugiau

as nesuprantu to nenuoseklumo. kartais baudzia, kartais 1 rato isimtis. o siaip jo, vienodai. si karta nenubaude tai ir nekaltas reiskia.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 21:32 Atsakyti
Aivaras1
05/04 21:28

del ham nesutinku visiskai, bet pasilikim prie savo nuomoniu si karta ... skaityti daugiau

Nu ne tiesiai važiavo, nereikia perdėt. Jeigu jau taip baisiai ten būtų viskas buvę, tai nebūtų tas Hamis ten sveikas išvažiavęs.

Man tai čia realiai vienodai, nes kaip taisyklė tokiuose aštriuose pirmuose posūkiuose kažkas įvyksta. Tik aš nesuprantu jūsų tos pastovių kaltų paieškos. Negalit tiesiog priimti fakto, kad susidėjo į krūvą tiesiog per daug dedamųjų?
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 21:28 Atsakyti
kart
05/04 21:24

Nebūtų įsukęs ten net lėtai, kai taip uždarė trajektoriją. Jei... skaityti daugiau

del ham nesutinku visiskai, bet pasilikim prie savo nuomoniu si karta ;) niekur jis nebutu ten nuvaziaves, nes vaziavo tiesiai. ne alonso, tai butu pises i kazka kita.
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 21:26 Atsakyti
kart
05/04 21:18

Ne taip dėl Strolo pasakiau. Važiuot, tai gal ir nevažiavo vienodai... skaityti daugiau

jo. komandos draugu susikabinimas arba race incident arba alonso kalte. cia jau kaip ponam teisejam patogiau, nesigincysim :)
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 21:24 Atsakyti
Aivaras1
05/04 20:51

kokioj bl grandinej jis buvo? atleki ir uzblokaves ratus vietoj vaziav... skaityti daugiau

Nebūtų įsukęs ten net lėtai, kai taip uždarė trajektoriją. Jeigu atkreiptum dėmesį visi gan plačiai išvažinėjo. Turbūt Hamis kažko panašaus lįsdamas ir tikėjosi.

Žodžiu, lengva prie teliko viską vertint šimtą kartų atsisukus, bet sprendimų ir reakicjos greitis už vairo visai kitas. Pamatė tarpą - lindo. Ir jeigu nebūtų Astonų kontakto iki tol, būtų važiavęs, nuvažiavęs ir niekas apie tai dabar nekalbėtų.

Aišku, Norisas čia labiausiai iš to nukentėjo, bet tiesiog nėra čia ką vertint, kad kažką nubaust.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 21:18 Atsakyti
Aivaras1
05/04 21:08

viskas taip, taciau tai nieko neturi bendra su hamiltono oportunistini... skaityti daugiau

Ne taip dėl Strolo pasakiau. Važiuot, tai gal ir nevažiavo vienodai su srautu, bet nieko nedarė neleistino ir jeigu ne third party Hamis, tai čia tik Alonso būtų buvęs kaltas.

Iš Strolo pusės labiau čia - pats kaltas.
f40
IP: 9c4f5b6 | 05/04 21:10 Atsakyti
Aivaras1
05/04 21:08

viskas taip, taciau tai nieko neturi bendra su hamiltono oportunistini... skaityti daugiau

nu juk nukarses ham su lavoniniu mersu tik tiek ir tesugeba....
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 21:08 Atsakyti
kart
05/04 21:04

Nelabai ten buvo tos vietos jau ties apex'u, nes Strolo trajektorija b... skaityti daugiau

viskas taip, taciau tai nieko neturi bendra su hamiltono oportunistiniu manevru ir nuvaziavimu tiesiai. jis net neturejo sansu sukti i posuki. del viso kito sutinku, issyrus gal strolo trajektorija, bet cia neesme.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 21:04 Atsakyti
Aivaras1
05/04 20:57

as ne apie tai. o apie tai, kad hamiltonas netilpo, nors vietos buvo 2... skaityti daugiau

Nelabai ten buvo tos vietos jau ties apex'u, nes Strolo trajektorija buvo tokia, kad ten vienam beliko vietos. Bet Strolas čia mažiausiai kaltas, nes jis važiavo su visais pagal trajektoriją, o daugiau atidaryti vietos nebuvo kur.

Mažiau jūs čia gazuokit dėl to Hamio, nes ne vienas ir ne du kartai per sezoną būna, kad kažkas įlenda taip į vidų.

Galų gale iš Alonso onboardo labai gerai matosi, kad ten dar iki Hamio kontakto anie stirpiai buvo susikibę ir vaizdelis galėjo būti dar net baisesnis, nes kad ir kaip juokingai beskambėtų, Hamio kontaktas juos "atkabino". Priešingu atveju ten buvo tikimybė, kad Strolas peršoks Alonso ratą, nes akimirką iki Hamio kontakto jau buvo pradėjęs ant jo "lipti". O gavus kontaktą, Alonso su sparnu pradėjo sukti Strolą ir ratas praslipino.
O kas būtų sekę po to, tai Dievas tėvas žino. Ar tai kūlverstukas, ar tai daugiau mašinų būtų nusinešęs ir t.t.
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 20:57 Atsakyti
kart
05/04 20:52

N kartų tas įrašas peržiūrėtas. Ir jau bent pora kartų parašia... skaityti daugiau

as ne apie tai. o apie tai, kad hamiltonas netilpo, nors vietos buvo 2 masinom. jei ziurejai, matei ;) o netilpo todel, kad raketa ijunge ir uzlockines tiesiai nuvare :)))
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 20:55 Atsakyti
kart
05/04 20:50

Jūs nevertinkit kas čia kaltas, o kas ne. Nes iš baudos pusės, tai... skaityti daugiau

taip, alo su strolu kontaktavo pradzioj. o ham piso taip tiesiai i abu, kad sugebejo net norisa iskirst. as suprantu ka tu dabar jau paaiskinai - pirmo rato isimtis. tai as tik nustebes, kad tokie oportunistiniai manevrai kaip ham su tokiais 3auto ismusimais yra ok pirmam rate, tik tiek. nes anksciau taip nebuvo. ir manau ateity nebus. bet pamatysim, bus tu progu :)
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 20:52 Atsakyti
Aivaras1
05/04 20:46

paziurejau 11a karta, kad 110% buti isitikinus. alo klaida padare, kai... skaityti daugiau

N kartų tas įrašas peržiūrėtas. Ir jau bent pora kartų parašiau, kad jeigu ten bent vieno iš jų nebūtų buvę, tai būtų kiti du tilpę.
Aivaras1
IP: 81e968b | 05/04 20:51 Atsakyti
tech
05/04 20:45

Visi kazkiek kalti. Apart Norisa. Matai , Alonso jau buvo kontakte su ... skaityti daugiau

kokioj bl grandinej jis buvo? atleki ir uzblokaves ratus vietoj vaziavimo i posuki pisi tiesiai :)))) kuo cia detas alo ir stroll kontaktas? jie vidury trasos susikabine buvo, hamiltonui ten pilna vietos jei jis butu pasirinkes teisinga greiti ir sukes i posuki. nu vel ziurek pakartojima :)
f40
IP: 9c4f5b6 | 05/04 20:51 Atsakyti
Sprinto lenktynės nieko nereiškia, ypatingai dėl to, kad mes negalime dėl nieko kovoti ir taip toliau. Mes gauname baudas už bet ką, todėl sprintas bus tiesiog diena linksmybėms“, – teigė Fernando Alonso.
kart
IP: ff4c1cb | 05/04 20:50 Atsakyti
Aivaras1
05/04 20:42

nu del strolo sutampa nuomones. nesutinku, kad alo cia sventas, nes un... skaityti daugiau

Jūs nevertinkit kas čia kaltas, o kas ne. Nes iš baudos pusės, tai čia sunku tokius dalykus vertint aplamai. Praktiškai gali remtis tik lenktyninkų parodymais, kur kiekvienas gali muilint apie tai ką ir kodėl jis norėjo padaryti. Pagal protokolą, tai čia nėra konkretaus traktavimo. Jeigu būtų Hamis tik su Alonsu susidūręs, tai Hamis būtų buvęs kaltas. Jeigu tik Strolas su Alonsu, būtų buvęs kaltas Alonso ir t.t.

Bet kad grandininė reakcija nuo Alonso veiksmų prasidėjo, tai čia daugiau nei akivaizdu.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144