Pažiūrėjus video, grįsta atmintis, kai po žiemos miego keldavausi su max jauduliuku žiūrėti Melburno GP su šiuo isterišku v10 garsu ir bolidais, su kuriais reikia dirbti, o ne palydėti juos iki finišo. Kaip bolidas "plaukioja" trasoje, koks garsas ir kaip gali kažkam nesimatyti, kad čia super greitas kartingas, o ne kaip ant bėgių priklijuotas tilus Titanikas. :) šudas yra elektra, šudas yra nesąmoningas, per didelis svoris, šudas yra prie žemės klijuojanti aero. fuc.. all v10 haters. :)
nekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio...skaityti daugiaunekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio sistema tas garsas skamba nuostabiai, https://www.youtube.com/watch?v=_I0R5yZ80rA
dabar tie bolidai kaip barzos, sunkus, gremezdiski, prideta tu elektos elementu. ne toks yra sio sporto DNR. kas ta elektra? tipo tai kazkkokai ateitis? tarkim,, bet nereikia kisti i sporta gatviniu reikalu,. o show visada bus geras; jei kova vyks ratas i rata ir bolidai bus SPORTISKI. seniau net ir be DRS dirbtiniu lenkimu budavo didziulis F1 populiariumas.
https://youtu.be/fpgv1iN9HR8?t=71 sita vieta :))) koks posukiu agresyvumas del mazo svorio, grazus bolidas, garsas... sypsena net video ziurint
nekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio...skaityti daugiaunekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio sistema tas garsas skamba nuostabiai, https://www.youtube.com/watch?v=_I0R5yZ80rA
dabar tie bolidai kaip barzos, sunkus, gremezdiski, prideta tu elektos elementu. ne toks yra sio sporto DNR. kas ta elektra? tipo tai kazkkokai ateitis? tarkim,, bet nereikia kisti i sporta gatviniu reikalu,. o show visada bus geras; jei kova vyks ratas i rata ir bolidai bus SPORTISKI. seniau net ir be DRS dirbtiniu lenkimu budavo didziulis F1 populiariumas.
Butent sitas video viska pasako ir daugiau komentaru nereikia
nekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio sistema tas garsas skamba nuostabiai, https://www.youtube.com/watch?v=_I0R5yZ80rA
dabar tie bolidai kaip barzos, sunkus, gremezdiski, prideta tu elektos elementu. ne toks yra sio sporto DNR. kas ta elektra? tipo tai kazkkokai ateitis? tarkim,, bet nereikia kisti i sporta gatviniu reikalu,. o show visada bus geras; jei kova vyks ratas i rata ir bolidai bus SPORTISKI. seniau net ir be DRS dirbtiniu lenkimu budavo didziulis F1 populiariumas.
Gal baikim šitas nesamones. Jau metas susitaikyti su ta mintimi, kad ...skaityti daugiauGal baikim šitas nesamones. Jau metas susitaikyti su ta mintimi, kad dinozaurai mirė ir nebegrįš. Nebus kovos trasoje (šou), nepadės nei V10, nei V12. Žmonėms reikia veiksmo. Susidomėjimas išaugo po 2021 m. sezono, nes buvo kovos, buvo veiksmo. Dabar atsiranda vis didesnis nusivylimas, nes žmonės žino, kas nugalės lenktynėse, kas taps čempionu. Ne dėl garso ir ne dėl benzino smarvės žmonės žiūri arba nežiūri lenktynes. Taip, faina pasiklausyt V10 garso, bet kiek ilgai? Kas iš to garso, jei Maxo persvara prieš artimiausią varžovą 20 sek. ar 200 taškų? F-1 buvo, yra ir bus šou. Priešingu atveju tai miręs verslas.
Tiesos yra ka tu sakai, bet faktas yra kaip blynas kad kuo tuoliau tuo labiau F1 darosi show ir biznis. Nebus kovos, nebus intrigos tai bent bus garsas, auksto daznio garso bangos pereis kuna O dabar nei kovos nei garso, nieko :) Ir nebegrys ne todel kad dinozaurai mire, o todel kad pasaulis vis labiau paremtas fake nesamonem kaip globaliniai atsilimai, todel perejus prie v10 butu daug daug nepatenkintu "Gretu Thunberg" ir kristu vaivoryskiniai peiliai i F1. Tai labiau del to, o ne kad pasene.
Tai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vien...skaityti daugiauTai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vieniem tai gerai kitiem ne. Nu bukim biedni bet teisingi, pakelkit rankas kas nenoretu kad grystu V10? IR beje lyginti automobilio V10/v12 su formules V10 20k rpm cia kaip lyginti mane su verstapenu :D
Gal baikim šitas nesamones. Jau metas susitaikyti su ta mintimi, kad dinozaurai mirė ir nebegrįš. Nebus kovos trasoje (šou), nepadės nei V10, nei V12. Žmonėms reikia veiksmo. Susidomėjimas išaugo po 2021 m. sezono, nes buvo kovos, buvo veiksmo. Dabar atsiranda vis didesnis nusivylimas, nes žmonės žino, kas nugalės lenktynėse, kas taps čempionu. Ne dėl garso ir ne dėl benzino smarvės žmonės žiūri arba nežiūri lenktynes. Taip, faina pasiklausyt V10 garso, bet kiek ilgai? Kas iš to garso, jei Maxo persvara prieš artimiausią varžovą 20 sek. ar 200 taškų? F-1 buvo, yra ir bus šou. Priešingu atveju tai miręs verslas.
Kažkaip dauguma top WRC lenktynininkų nepritaria. Straipsnyje nepara...skaityti daugiauKažkaip dauguma top WRC lenktynininkų nepritaria. Straipsnyje neparašyta, kad pokyčių daug daugiau bus, Rally 1 automobiliai bus nusmaugti ir aerodinamiškai, t.y. skirtumas su Rally2 bus labai nedidelis. Kad lenktynininkai nepritaria tai man keistoka - iki šiol skundėsi kad sunkūs automobiliai, bet patvirtintas pokytis - gan kontroversiškas dalykas jei plačiau žiūrėt
Straipsni skaitei? " Jaunesni lenktynininkai neturi šansų pajusti, ką reiškia aukščiausios klasės automobiliai." Tai taip seniem diedam ten smagu, euru turi ir gali leisti naujausia moderniausia technika, o jaunimas tai zino ir net nesvajoja ten patekti. Reikia ziuret ne ko seniai nori, o ko nori ziurovas ir kad butu geros salygos jaunimui, kitaip sportas mirs
Kažkaip dauguma top WRC lenktynininkų nepritaria. Straipsnyje neparašyta, kad pokyčių daug daugiau bus, Rally 1 automobiliai bus nusmaugti ir aerodinamiškai, t.y. skirtumas su Rally2 bus labai nedidelis. Kad lenktynininkai nepritaria tai man keistoka - iki šiol skundėsi kad sunkūs automobiliai, bet patvirtintas pokytis - gan kontroversiškas dalykas jei plačiau žiūrėt
Blemba chebra net lenktyniniai pasisako už v10 motorus ir/arba didesnius ir garsiai kalbančius, paziurekit emocijas pilotu po pasivažinėjimu su senu laiku monstrais ir jų kalbas. Pilotai bene svarbiausiai detalė autosporto ir jų nuomone turėtų būti numeris 1. Norint intrigų ir netikėtų rezultatų, žiūrėkit ta sudu kruva FE ir būkit laimingi. :)
Tai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vien...skaityti daugiauTai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vieniem tai gerai kitiem ne. Nu bukim biedni bet teisingi, pakelkit rankas kas nenoretu kad grystu V10? IR beje lyginti automobilio V10/v12 su formules V10 20k rpm cia kaip lyginti mane su verstapenu :D
hmm..įdomiai. primink kiek Verstapenas striptizo šokėjų apkumščiavo? 😆 įdomu ar pats susilyginti 🙄😁
Pasirodo nieko verti tie 100 proc. Na, bet ne apie tai. Esminis dalyka...skaityti daugiauPasirodo nieko verti tie 100 proc. Na, bet ne apie tai. Esminis dalykas - F-1 yra šou verslo dalis. Nėra šou, veiksmo trasoje - niekam neįdomus nei garsas, nei kvapas. Puikus pavyzdys 2021 m. sezonas.
P.S. Kitais metais WEC čempionate Aston Martin naudos automobilį su V12 varikliu, galėsit nuvykti pasiklausyti.
Tai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vieniem tai gerai kitiem ne. Nu bukim biedni bet teisingi, pakelkit rankas kas nenoretu kad grystu V10? IR beje lyginti automobilio V10/v12 su formules V10 20k rpm cia kaip lyginti mane su verstapenu :D
Na man teko gyvai matyti visus pokyčius ir ką aš pasakysiu... gal p...skaityti daugiauNa man teko gyvai matyti visus pokyčius ir ką aš pasakysiu... gal pradžioj tai yra emocija, pirmą kartą, antrą, bet paskui dėmesį kreipi jau į kitus dalykus.. Viskas gerai su tais bolidais. Primena senolių kalbas: "vat mūsų laikais, tai OOO - ir žolė žalesnė buvo, ir mergos gražesnės..".
Ir pagarba už prierašą apie savo V10, gal kad man visai nedaro įspūdžio tie muscle-car'ai, tai ir čia nėr tokio. Tai, kaip minimum tai ne visiems galioja.
Tiesos daug tame, kad ir tas mano v10 daug kam suteikia daug emociju, man jau seniai ne. Bet tai nereiskia kad as dabar turiu parduoti v10 ir pirkti beleka nes v10 nebeteikia emociju :) Supranti ka turejai tik prarades. Viskas labai paprasta, Tegul tie visi vystimaisi buna kokiam formula E, F1 turi but emocijos topas. Viska as suprantu bet as uz tai kad grystu V10, visas tas emisiju FAKE'as yra totalus nonsesne
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em...skaityti daugiauNa kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == emocija. Kaip zmogus patira emocija? Ausu pagalba, akiu pagalba, uosles pagalba, jutimu. Kai tu girdi v10, kuris zudo tavo ausu bugnelius, kai jauti vibracija per zarnyna, kai uzuodi benzo kvapa, matai grazius bolidus, matai kaip greitai jie iveikia posukius === tai sukelia zmogui didele emocija. Dabartiniai bolidai neturi garso, yra sunkus, kitaip sakant emocijos daug maziau nei kad pwz buvo prie V10/V8 bolidu. Kai buvo v10 era buvau per jaunas kad galeciau sau leisti tai patirti, o dabar net maziausios minties nera vaziuoti i GP paklausyti V6, nors esu didelis F1 fanas. P.s. pats turiu asmenini auto su V10:)
Na man teko gyvai matyti visus pokyčius ir ką aš pasakysiu... gal pradžioj tai yra emocija, pirmą kartą, antrą, bet paskui dėmesį kreipi jau į kitus dalykus.. Viskas gerai su tais bolidais. Primena senolių kalbas: "vat mūsų laikais, tai OOO - ir žolė žalesnė buvo, ir mergos gražesnės..".
Ir pagarba už prierašą apie savo V10, gal kad man visai nedaro įspūdžio tie muscle-car'ai, tai ir čia nėr tokio. Tai, kaip minimum tai ne visiems galioja.
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em...skaityti daugiauNa kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == emocija. Kaip zmogus patira emocija? Ausu pagalba, akiu pagalba, uosles pagalba, jutimu. Kai tu girdi v10, kuris zudo tavo ausu bugnelius, kai jauti vibracija per zarnyna, kai uzuodi benzo kvapa, matai grazius bolidus, matai kaip greitai jie iveikia posukius === tai sukelia zmogui didele emocija. Dabartiniai bolidai neturi garso, yra sunkus, kitaip sakant emocijos daug maziau nei kad pwz buvo prie V10/V8 bolidu. Kai buvo v10 era buvau per jaunas kad galeciau sau leisti tai patirti, o dabar net maziausios minties nera vaziuoti i GP paklausyti V6, nors esu didelis F1 fanas. P.s. pats turiu asmenini auto su V10:)
Kai mano telikas benzino kvapo neskleidžia, tai nemoku atskirti kuom skiriasi v10 sudeginto benzino smarvė, nuo v6, o per teliką skirtumo ar posūkį įveikia ant 96, ar 89 km/h tikrai nejauti, ausų būgnelių telikas irgi neplėšo, kol nepasileidi garsiai ir be komentatorių, nes jie burba trigubai garsiau, už lenktynių garsus, tqip kad visos parašytos emocijos nėra tikros. Čia kaip kažkas negali žiūrėti įrašo, nes tipo jau lebktynės pasibaigė ir nebe tas, nors ir nežinai kas laimėjo 😃😃🦇
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em...skaityti daugiauNa kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == emocija. Kaip zmogus patira emocija? Ausu pagalba, akiu pagalba, uosles pagalba, jutimu. Kai tu girdi v10, kuris zudo tavo ausu bugnelius, kai jauti vibracija per zarnyna, kai uzuodi benzo kvapa, matai grazius bolidus, matai kaip greitai jie iveikia posukius === tai sukelia zmogui didele emocija. Dabartiniai bolidai neturi garso, yra sunkus, kitaip sakant emocijos daug maziau nei kad pwz buvo prie V10/V8 bolidu. Kai buvo v10 era buvau per jaunas kad galeciau sau leisti tai patirti, o dabar net maziausios minties nera vaziuoti i GP paklausyti V6, nors esu didelis F1 fanas. P.s. pats turiu asmenini auto su V10:)
Pasirodo nieko verti tie 100 proc. Na, bet ne apie tai. Esminis dalykas - F-1 yra šou verslo dalis. Nėra šou, veiksmo trasoje - niekam neįdomus nei garsas, nei kvapas. Puikus pavyzdys 2021 m. sezonas.
P.S. Kitais metais WEC čempionate Aston Martin naudos automobilį su V12 varikliu, galėsit nuvykti pasiklausyti.
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == emocija. Kaip zmogus patira emocija? Ausu pagalba, akiu pagalba, uosles pagalba, jutimu. Kai tu girdi v10, kuris zudo tavo ausu bugnelius, kai jauti vibracija per zarnyna, kai uzuodi benzo kvapa, matai grazius bolidus, matai kaip greitai jie iveikia posukius === tai sukelia zmogui didele emocija. Dabartiniai bolidai neturi garso, yra sunkus, kitaip sakant emocijos daug maziau nei kad pwz buvo prie V10/V8 bolidu. Kai buvo v10 era buvau per jaunas kad galeciau sau leisti tai patirti, o dabar net maziausios minties nera vaziuoti i GP paklausyti V6, nors esu didelis F1 fanas. P.s. pats turiu asmenini auto su V10:)
WRC atsisako hibridinių sistemų: kas toliau? (19)
https://yo... skaityti daugiau
nekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio... skaityti daugiau
nekalbant koks kaifas gyvai girdet ta riaumojima, bet net ir per audio... skaityti daugiau
dabar tie bolidai kaip barzos, sunkus, gremezdiski, prideta tu elektos elementu. ne toks yra sio sporto DNR. kas ta elektra? tipo tai kazkkokai ateitis? tarkim,, bet nereikia kisti i sporta gatviniu reikalu,. o show visada bus geras; jei kova vyks ratas i rata ir bolidai bus SPORTISKI. seniau net ir be DRS dirbtiniu lenkimu budavo didziulis F1 populiariumas.
Gal baikim šitas nesamones. Jau metas susitaikyti su ta mintimi, kad ... skaityti daugiau
Tai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vien... skaityti daugiau
Kažkaip dauguma top WRC lenktynininkų nepritaria. Straipsnyje nepara... skaityti daugiau
Tai butent kad siais laikais F1 nuejo didele dalim i show versla, Vien... skaityti daugiau
Pasirodo nieko verti tie 100 proc. Na, bet ne apie tai. Esminis dalyka... skaityti daugiau
Na man teko gyvai matyti visus pokyčius ir ką aš pasakysiu... gal p... skaityti daugiau
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em... skaityti daugiau
Ir pagarba už prierašą apie savo V10, gal kad man visai nedaro įspūdžio tie muscle-car'ai, tai ir čia nėr tokio. Tai, kaip minimum tai ne visiems galioja.
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em... skaityti daugiau
Na kadangi esu isitikines kad tu 100% nezinai, tai priminsiu. F1 == em... skaityti daugiau
P.S. Kitais metais WEC čempionate Aston Martin naudos automobilį su V12 varikliu, galėsit nuvykti pasiklausyti.
Ir koks tas teisingas kelias?
Ir koks tas teisingas kelias?
Va , geros zinios. Gal viena diena ir F1 sugrys i teisinga kelia.